Autó-adatbázis

Citroen C4 I Picasso (Phase II, 2010) 2.0 HDI (150 Hp) EGS műszaki adatok

Citroen / C4 / C4 I Picasso (Phase II, 2010) / 2.0 HDI (150 Hp) EGS

Márka: Citroen
Típus: C4
Generáció: C4 I Picasso (Phase II, 2010)
Motor: 2.0 HDI (150 LE) EGS
Gyártás kezdete: 2012
Gyártás vége: 2013
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 195 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1997 cm3
Teljesítmény 150 LE / 3750 rpm
Nyomaték 300 Nm / 2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 85 mm
Löket: 88 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Motorolaj-mennyiség: 5.25 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 EGS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4470 mm
Szélesség: 1830 mm
Szélesség tükrökkel: 2100 mm
Magasság: 1660-1680 mm
Tengelytávolság: 2728 mm
Első nyomtáv: 1505 mm
Hátsó nyomtáv: 1539 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Első kinyúlás: 995 mm
Hátsó kinyúlás: 747 mm
Csomagtartó minimum: 500 l
Csomagtartó maximum: 1734 l
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1660 kg
Együttes tömeg: 2140 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1600 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1400 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 70 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.3 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/50 R17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.6 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 137 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?