Chevrolet Corvette műszaki adatok
Chevrolet / Corvette
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
Z06 6.2 V8 (659 Hp) Automatic | 2 | 659 LE | Coupe | 2 | 2014 | |
Z06 6.2 V8 (659 Hp) | 2 | 659 LE | Coupe | 2 | 2014 | |
Grand sport 6.2 V8 (466 Hp) Automatic | 2 | 466 LE | Coupe | 2 | 2016 | |
Grand sport 6.2 V8 (466 Hp) | 2 | 466 LE | Coupe | 2 | 2016 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
Z06 6.2 V8 (659 Hp) Automatic | 2 | 659 LE | Cabriolet | 2 | 2014 | |
Z06 6.2 V8 (659 Hp) | 2 | 659 LE | Cabriolet | 2 | 2014 | |
Stingray 6.2 V8 (466 Hp) Automatic | 2 | 466 LE | Cabriolet | 2 | 2014 | |
Stingray 6.2 V8 (466 Hp) | 2 | 466 LE | Cabriolet | 2 | 2014 | |
Grand sport 6.2 V8 (466 Hp) Automatic | 2 | 466 LE | Cabriolet | 2 | 2016 | |
Grand sport 6.2 V8 (466 Hp) | 2 | 466 LE | Cabriolet | 2 | 2016 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
Stingray 6.2 V8 (466 Hp) Automatic | 2 | 466 LE | Targa | 2 | 2014 | |
Stingray 6.2 V8 (466 Hp) | 2 | 466 LE | Targa | 2 | 2014 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
ZR1 6.2iV8 32V (620 Hp) | 2 | 620 LE | Coupe | 2 | 2005 | |
Z06 7.0 i V8 (513 Hp) | 2 | 513 LE | Coupe | 2 | 2005 | |
Z06 6.2i V8 32V (437 Hp) Automatic | 2 | 437 LE | Coupe | 2 | 2005 | |
Z06 6.2i V8 32V (437 Hp) | 2 | 437 LE | Coupe | 2 | 2005 | |
Z06 6.0 i V8 (405 Hp) Automatic | 2 | 405 LE | Coupe | 2 | 2004 | |
Z06 6.0 i V8 (405 Hp) | 2 | 405 LE | Coupe | 2 | 2004 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
Z06 6.0 i V8 (405 Hp) Automatic | 2 | 405 LE | Cabriolet | 2 | 2005 | |
Z06 6.0 i V8 (405 Hp) | 2 | 405 LE | Cabriolet | 2 | 2005 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
5.7 i V8 16V Z06 (411 Hp) | 2 | 411 LE | Coupe | 2 | 2002 | 2004 |
5.7 i V8 16V (355 Hp) | 2 | 355 LE | Coupe | 2 | 1999 | 2004 |
5.7 i V8 16V (349 Hp) | 2 | 349 LE | Coupe | 2 | 1997 | 2004 |
5.7 i V8 16V (345 Hp) | 2 | 345 LE | Coupe | 2 | 1997 | 2004 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
5.7 i V8 16V Z06 (390 Hp) | 2 | 390 LE | Coupe | 2 | 2001 | 2004 |
5.7 i V8 16V (355 Hp) | 2 | 355 LE | Coupe | 2 | 1999 | 2004 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
5.7 i V8 16V (355 Hp) | 2 | 355 LE | Cabriolet | 2 | 1999 | 2004 |
5.7 i V8 16V (349 Hp) | 2 | 349 LE | Cabriolet | 2 | 1999 | 2004 |
5.7 i V8 16V (345 Hp) Automatic | 2 | 345 LE | Cabriolet | 2 | 1999 | 2004 |
5.7 i V8 16V (345 Hp) | 2 | 345 LE | Cabriolet | 2 | 1999 | 2004 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
5.7 i V8 ZR1 (411 Hp) | 2 | 411 LE | Coupe | 2 | 1984 | 1997 |
5.7 i V8 (300 Hp) | 2 | 300 LE | Coupe | 2 | 1984 | 1997 |
5.7 i V8 (282 Hp) Automatic | 2 | 282 LE | Coupe | 2 | 1984 | 1997 |
5.7 i V8 (282 Hp) | 2 | 282 LE | Coupe | 2 | 1984 | 1997 |
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
5.7 i V8 (300 Hp) | 2 | 300 LE | Cabriolet | 2 | 1984 | 1998 |
5.7 i V8 (282 Hp) | 2 | 282 LE | Cabriolet | 2 | 1984 | 1998 |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás