Audi 100 Avant (4A,C4) 2.6 V6 (150 Hp) quattro Automatic műszaki adatok
Audi / 100 / 100 Avant (4A,C4) / 2.6 V6 (150 Hp) quattro Automatic
Márka: | Audi |
Típus: | 100 |
Generáció: | 100 Avant (4A,C4) |
Motor: | 2.6 V6 (150 LE) quattro Automatic |
Gyártás kezdete: | 1992 |
Gyártás vége: | 1994 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kombi (Combi) |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 200 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 12.2 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2598 cm3 |
Teljesítmény | 150 LE / 5750 rpm |
Nyomaték | 225 Nm / 3500 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 6 |
Szelepek száma hengerenként: | 2 |
Furat: | 82.5 mm |
Löket: | 81 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Szelepvezérlés típusa: | OHC |
Kompresszióviszony: | 10:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Többpontos befecskendezés |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 4 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4790 mm |
Szélesség: | 1777 mm |
Magasság: | 1448 mm |
Tengelytávolság: | 2692 mm |
Első nyomtáv: | 1526 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1527 mm |
Légellenállási tényező: | 0.36 |
Csomagtartó minimum: | 390 l |
Csomagtartó maximum: | 1310 l |
Üzemanyagtartály: | 80 l |
Saját tömeg: | 1550 kg |
Együttes tömeg: | 2100 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | The depreciated rack |
Hátsó felfüggesztés: | Helical spring |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Hydraulic Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.4 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 195/65 R15 |
Keréktárcsaméret: | R15 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 12.6 l/100 km |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás