Autó-adatbázis

Vauxhall Insignia I Saloon (facelift 2013) 1.4i Turbo ecoTEC (140 Hp) Start/Stop műszaki adatok

Vauxhall / Insignia / Insignia I Saloon (facelift 2013) / 1.4i Turbo ecoTEC (140 Hp) Start/Stop

Márka: Vauxhall
Típus: Insignia
Generáció: Insignia I Saloon (facelift 2013)
Motor: 1.4i Turbo ecoTEC (140 LE) Start/Stop
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 204 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1364 cm3
Teljesítmény 140 LE / 4900-6000 rpm
Nyomaték 200 Nm / 1850-4900 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 72.5 mm
Löket: 82.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC, VVT
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9.5:1
Motorolaj-mennyiség: 4 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4842 mm
Szélesség: 1856 mm
Szélesség tükrökkel: 2084 mm
Magasság: 1498 mm
Tengelytávolság: 2737 mm
Első kinyúlás: 1027 mm
Hátsó kinyúlás: 1078 mm
Csomagtartó minimum: 500 l
Csomagtartó maximum: 1015 l
Motorkód: B14NET
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1513 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1250 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 730 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Legkisebb fordulókör sugara: 11.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/60 R16
Keréktárcsaméret: R16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 123 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?