Autó-adatbázis

Toyota Prius+ (facelift 2015) 1.8 VVT-I (136 Hp) HYBRID CVT műszaki adatok

Toyota / Prius / Prius+ (facelift 2015) / 1.8 VVT-I (136 Hp) HYBRID CVT

Márka: Toyota
Típus: Prius
Generáció: Prius+ (facelift 2015)
Motor: 1.8 VVT-I (136 LE) HYBRID CVT
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 165 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.3 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1798 cm3
Teljesítmény 136 LE
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 80.5 mm
Löket: 88.3 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC. VVT-i
Kompresszióviszony: 13:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Elektromosmotor-teljesítmény 82 LE
Elektromos motor nyomatéka 207 Nm
ICE teljesítmény: 99 LE / 5200 rpm
ICE nyomaték: 142 Nm / 4000 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4645 mm
Szélesség: 1775 mm
Magasság: 1600 mm
Tengelytávolság: 2780 mm
Első nyomtáv: 1540 mm
Hátsó nyomtáv: 1545 mm
Csomagtartó minimum: 505 l
Motorkód: 2ZR-FXE
Üzemanyagtartály: 45 l
Saját tömeg: 1575-1645 kg
Együttes tömeg: 2115 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Akkumulátor mérete: 1 kWh
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Torsion
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.8 m
Kerekek
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 4.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 96 g/km
Európai kibocsátási normák: Euro VI W
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?