Toyota Hilux Extra Cab VII (facelift 2011) 2.5 D-4D (144 Hp) 4WD műszaki adatok
Toyota / Hilux / Hilux Extra Cab VII (facelift 2011) / 2.5 D-4D (144 Hp) 4WD
Márka: | Toyota |
Típus: | Hilux |
Generáció: | Hilux Extra Cab VII (facelift 2011) |
Motor: | 2.5 D-4D (144 LE) 4WD |
Gyártás kezdete: | 2011 |
Gyártás vége: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Pick-up |
Ajtók száma: | 3 |
Ülések száma: | 4 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 170 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 13.3 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2494 cm3 |
Teljesítmény | 144 LE / 3400 rpm |
Nyomaték | 343 Nm / 1600-2800 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 92 mm |
Löket: | 93.8 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Feltöltés: | Turbófeltöltő / intercooler |
Kompresszióviszony: | 15.6:1 |
Üzemanyagtípus: | Gázolaj |
Üzemanyagrendszer: | Common rail dízel |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: | 5 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 5260 mm |
Szélesség: | 1760 mm |
Magasság: | 1835 mm |
Tengelytávolság: | 3085 mm |
Első nyomtáv: | 1510 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1510 mm |
Csomagtartó minimum: | 1100 l |
Üzemanyagtartály: | 80 l |
Együttes tömeg: | 2620 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 50 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: | 2500 kg |
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: | 750 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Kettős keresztlengőkaros |
Hátsó felfüggesztés: | The spring |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Legkisebb fordulókör sugara: | 13.2 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 205 R16C |
Keréktárcsaméret: | 6J x 16 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 8.6 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 6.6 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 7.3 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 194 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO V |

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás