Autó-adatbázis

Toyota Hilux Double Cab VIII 2.5 D-4D (150 Hp) 4WD Automatic S&S műszaki adatok

Toyota / Hilux / Hilux Double Cab VIII / 2.5 D-4D (150 Hp) 4WD Automatic S&S

Márka: Toyota
Típus: Hilux
Generáció: Hilux Double Cab VIII
Motor: 2.5 D-4D (150 LE) 4WD Automatic S&S
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Pick-up
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 170 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2393 cm3
Teljesítmény 150 LE / 3400 rpm
Nyomaték 400 Nm / 1600-2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 92 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.6:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 5335 mm
Szélesség: 1855 mm
Magasság: 1815 mm
Tengelytávolság: 3085 mm
Első nyomtáv: 1535 mm
Hátsó nyomtáv: 1550 mm
Hasmagasság: 293 mm
Légellenállási tényező: 0.394
Megközelítési szög (első terepszög): 31°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 26°
Első kinyúlás: 1000 mm
Hátsó kinyúlás: 1250 mm
Motorkód: 2GD-FTV
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 2095-2155 kg
Együttes tömeg: 3210 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 3200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: The spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 13.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 265/65 R17
Keréktárcsaméret: 7.5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 7.2-7.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 189-204 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?