Autó-adatbázis

SsangYong Rodius II 200 CDI (155 Hp) 4WD Automatic műszaki adatok

SsangYong / Rodius / Rodius II / 200 CDI (155 Hp) 4WD Automatic

Márka: SsangYong
Típus: Rodius
Generáció: Rodius II
Motor: 200 CDI (155 LE) 4WD Automatic
Gyártás kezdete: 2013
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 181 km/h
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1998 cm3
Teljesítmény 155 LE / 3400-4000 rpm
Nyomaték 360 Nm / 1500-2800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Furat: 86.2 mm
Löket: 85.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 5130 mm
Szélesség: 1915 mm
Magasság: 1815-1850 mm
Tengelytávolság: 3000 mm
Első nyomtáv: 1610 mm
Hátsó nyomtáv: 1620 mm
Hasmagasság: 185 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 19.4°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 18.6°
Első kinyúlás: 975 mm
Hátsó kinyúlás: 1155 mm
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 2104-2173 kg
Együttes tömeg: 2850 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.2 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/60 R17
Keréktárcsaméret: 7.0J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 10.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 212 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?