Autó-adatbázis

Skoda Yeti (facelift 2013) 1.4 TSI (122 Hp) DSG műszaki adatok

Skoda / Yeti / Yeti (facelift 2013) / 1.4 TSI (122 Hp) DSG

Márka: Skoda
Típus: Yeti
Generáció: Yeti (facelift 2013)
Motor: 1.4 TSI (122 LE) DSG
Gyártás kezdete: 2013
Gyártás vége: 2015
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 182 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1390 cm3
Teljesítmény 122 LE / 5000 rpm
Nyomaték 200 Nm / 1500-4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 76.5 mm
Löket: 75.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 10:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 DSG
Méret és tömeg
Hosszúság: 4222 mm
Szélesség: 1793 mm
Szélesség tükrökkel: 1956 mm
Magasság: 1691 mm
Tengelytávolság: 2578 mm
Első nyomtáv: 1541 mm
Hátsó nyomtáv: 1537 mm
Hasmagasság: 180 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 19°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 26.7°
Rámpaszög: 19.6°
Első kinyúlás: 877 mm
Hátsó kinyúlás: 767 mm
Csomagtartó minimum: 415 l
Csomagtartó maximum: 1665 l
Motorkód: CAXA
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1410 kg
Együttes tömeg: 1955 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 10.32 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/60 R16; 225/50 R17
Keréktárcsaméret: 7J x 16; 7J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 154 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V J
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?