Autó-adatbázis

Seat Ateca 2.0 TDI CR (190 Hp) 4DRIVE DSG Start/Stop műszaki adatok

Seat / Ateca / Ateca / 2.0 TDI CR (190 Hp) 4DRIVE DSG Start/Stop

Márka: Seat
Típus: Ateca
Generáció: Ateca
Motor: 2.0 TDI CR (190 LE) 4DRIVE DSG Start/Stop
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 212 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1968 cm3
Teljesítmény 190 LE / 3500-4000 rpm
Nyomaték 400 Nm / 1750-3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 95.5 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.5:1
Motorolaj-mennyiség: 5 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 DSG
Méret és tömeg
Hosszúság: 4363 mm
Szélesség: 1841 mm
Magasság: 1601 mm
Tengelytávolság: 2638-2630 mm
Első nyomtáv: 1576-1541 mm
Hátsó nyomtáv: 1572-1544 mm
Csomagtartó minimum: 485 l
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1535 kg
Együttes tömeg: 2150 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2100 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.8 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17 97V; 225/50 R18 95W; 225/45 R19 92
Keréktárcsaméret: 7J×17 ET 45; 7J×18 ET 45; 8J×19 ET 47
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 131 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?