Autó-adatbázis

Renault Megane I (Phase II, 1999) 1.9 dCi (102 Hp) műszaki adatok

Renault / Megane / Megane I (Phase II, 1999) / 1.9 dCi (102 Hp)

Márka: Renault
Típus: Megane
Generáció: Megane I (Phase II, 1999)
Motor: 1.9 dCi (102 LE)
Gyártás kezdete: 2001
Gyártás vége: 2003
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 189 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1870 cm3
Teljesítmény 102 LE / 4000 rpm
Nyomaték 200 Nm / 1500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 80 mm
Löket: 93 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: OHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 19:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4164 mm
Szélesség: 1698 mm
Magasság: 1420 mm
Tengelytávolság: 2580 mm
Első nyomtáv: 1450 mm
Hátsó nyomtáv: 1432 mm
Csomagtartó minimum: 348 l
Csomagtartó maximum: 1210 l
Motorkód: F9Q Turbo
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1140 kg
Együttes tömeg: 1650 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1250 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 435 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, spring
Hátsó felfüggesztés: Torsion
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.3 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 185/60 R15
Keréktárcsaméret: R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 139 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO III
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?