Autó-adatbázis

Mitsubishi Pajero IV (facelift 2012) 3.2 DI-DC (197 Hp) L 4x4 Automatic műszaki adatok

Mitsubishi / Pajero / Pajero IV (facelift 2012) / 3.2 DI-DC (197 Hp) L 4x4 Automatic

Márka: Mitsubishi
Típus: Pajero
Generáció: Pajero IV (facelift 2012)
Motor: 3.2 DI-DC (197 LE) L 4x4 Automatic
Gyártás kezdete: 2012
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 180 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 3200 cm3
Teljesítmény 197 LE / 3800 rpm
Nyomaték 441 Nm / 2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 98.5 mm
Löket: 105 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4900 mm
Szélesség: 1875 mm
Magasság: 1890 mm
Tengelytávolság: 2780 mm
Első nyomtáv: 1570 mm
Hátsó nyomtáv: 1570 mm
Csomagtartó maximum: 1790 l
Üzemanyagtartály: 88 l
Saját tömeg: 2265 kg
Együttes tömeg: 3030 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 265/60 R18
Keréktárcsaméret: 7.5J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 10.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 213 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?