Autó-adatbázis

Mitsubishi ASX (facelift 2012) 1.8 DI-D (114 Hp) 4x4 műszaki adatok

Mitsubishi / ASX / ASX (facelift 2012) / 1.8 DI-D (114 Hp) 4x4

Márka: Mitsubishi
Típus: ASX
Generáció: ASX (facelift 2012)
Motor: 1.8 DI-D (114 LE) 4x4
Gyártás kezdete: 2012
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 185 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1798 cm3
Teljesítmény 114 LE / 3500 rpm
Nyomaték 300 Nm / 1750-2250 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 83.1 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 14.9:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4295 mm
Szélesség: 1770 mm
Magasság: 1615 mm
Tengelytávolság: 2670 mm
Első nyomtáv: 1525 mm
Hátsó nyomtáv: 1535 mm
Csomagtartó minimum: 416 l
Csomagtartó maximum: 1193 l
Üzemanyagtartály: 63 l
Saját tömeg: 1505 kg
Együttes tömeg: 2060 kg
Futómű
Első felfüggesztés: McPherson
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/60 R17 96H
Keréktárcsaméret: 6.5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 136 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?