Autó-adatbázis

Mini Countryman (F60) Cooper 1.5 (224 Hp) Plug-in Hybrid ALL4 Steptronic műszaki adatok

Mini / Countryman / Countryman (F60) / Cooper 1.5 (224 Hp) Plug-in Hybrid ALL4 Steptronic

Márka: Mini
Típus: Countryman
Generáció: Countryman (F60)
Motor: Cooper 1.5 (224 LE) Plug-in Hybrid ALL4 Steptronic
Gyártás kezdete: 2017
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 198 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.8 mp
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: 41-42 km
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1499 cm3
Teljesítmény 224 LE
Nyomaték 385 Nm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 3
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82 mm
Löket: 94.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Twin-power turbo
Kompresszióviszony: 11:1
Motorolaj-mennyiség: 4.25 l
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 Steptronic
Elektromosmotor-teljesítmény 88 LE / 4000 rpm
Elektromos motor nyomatéka 165 Nm / 0-3000 rpm
ICE teljesítmény: 136 LE / 4400 rpm
ICE nyomaték: 220 Nm / 1250-4300 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4299 mm
Szélesség: 1822 mm
Magasság: 1559 mm
Tengelytávolság: 2670 mm
Első nyomtáv: 1563 mm
Hátsó nyomtáv: 1565 mm
Hasmagasság: 165 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Csomagtartó minimum: 405 l
Csomagtartó maximum: 1275 l
Üzemanyagtartály: 36 l
Saját tömeg: 1660 kg
Együttes tömeg: 2270 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Akkumulátor mérete: 7.6 kWh
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17
Keréktárcsaméret: 7.5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 2.1-2.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 49-52 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Átlagos energiafogyasztás: 13.2-14 kWh/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?