Autó-adatbázis

Mini Clubman (F54) 2.0 (192 Hp) Steptronic műszaki adatok

Mini / Clubman / Clubman (F54) / 2.0 (192 Hp) Steptronic

Márka: Mini
Típus: Clubman
Generáció: Clubman (F54)
Motor: 2.0 (192 LE) Steptronic
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 228 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1998 cm3
Teljesítmény 192 LE / 5000 rpm
Nyomaték 280 Nm / 1250 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82 mm
Löket: 94.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Twin-power turbo
Kompresszióviszony: 11:1
Motorolaj-mennyiség: 5.25 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 Steptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4253 mm
Szélesség: 1800 mm
Magasság: 1441 mm
Tengelytávolság: 2670 mm
Első nyomtáv: 1560 mm
Hátsó nyomtáv: 1561 mm
Hasmagasság: 141 mm
Légellenállási tényező: 0.34
Csomagtartó minimum: 360 l
Csomagtartó maximum: 1250 l
Üzemanyagtartály: 48 l
Saját tömeg: 1390 kg
Együttes tömeg: 1960 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1300 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 720 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.3 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/45 R17
Keréktárcsaméret: 7.5J × 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.1-7.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5-5.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.8-5.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 134-137 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?