Autó-adatbázis

Mercedes-Benz G-class (W463 facelift 2015) AMG G 65 (630 Hp) 4MATIC G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / G-class / G-class (W463 facelift 2015) / AMG G 65 (630 Hp) 4MATIC G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: G-class
Generáció: G-class (W463 facelift 2015)
Motor: AMG G 65 (630 LE) 4MATIC G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Terepjáró (Off-road vehicle)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 5.3 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 5980 cm3
Teljesítmény 630 LE / 5000-5300 rpm
Nyomaték 1000 Nm / 2300-4300 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 12
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: V-motor
Feltöltés: BiTurbo
Kompresszióviszony: 9:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 G-TRONIC
Méret és tömeg
Hosszúság: 4662 mm
Szélesség: 1867 mm
Szélesség tükrökkel: 2056 mm
Magasság: 1951 mm
Tengelytávolság: 2850 mm
Első nyomtáv: 1515 mm
Hátsó nyomtáv: 1515 mm
Hasmagasság: 235 mm
Légellenállási tényező: 0.54
Első kinyúlás: 783 mm
Hátsó kinyúlás: 820 mm
Csomagtartó minimum: 480 l
Csomagtartó maximum: 2250 l
Üzemanyagtartály: 96 l
Saját tömeg: 2505 kg
Együttes tömeg: 3200 kg
Megengedett tetőterhelés: 200 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 3500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Multi-link suspension
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 13.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 275/50 R20
Keréktárcsaméret: R20
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 22.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 13.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 17 l/100 km
CO2 kibocsátás: 397 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?