Autó-adatbázis

Mercedes-Benz CLS coupe (C219, facellift 2008) CLS 500 (388 Hp) G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / CLS / CLS coupe (C219, facellift 2008) / CLS 500 (388 Hp) G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: CLS
Generáció: CLS coupe (C219, facellift 2008)
Motor: CLS 500 (388 LE) G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2006
Gyártás vége: 2008
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 4 / 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 5.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 5461 cm3
Teljesítmény 388 LE / 6000 rpm
Nyomaték 530 Nm / 2800-4800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 8
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 98 mm
Löket: 90.5 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Maximális fordulatszám: 6500 rpm
Kompresszióviszony: 10.7:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 G-TRONIC
Méret és tömeg
Hosszúság: 4913 mm
Szélesség: 1873 mm
Magasság: 1390 mm
Tengelytávolság: 2854 mm
Első nyomtáv: 1593 mm
Hátsó nyomtáv: 1603 mm
Csomagtartó minimum: 505 l
Motorkód: M 273 E 55
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1760 kg
Együttes tömeg: 2300 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.21 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/40 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 17.4-17.6 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 8.5-8.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 11.7-11.9 l/100 km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?