McLaren P1 P1 V8 (916 Hp) SSG Hybrid műszaki adatok
McLaren / P1 / P1 / P1 V8 (916 Hp) SSG Hybrid
Márka: | McLaren |
Típus: | P1 |
Generáció: | P1 |
Motor: | P1 V8 (916 LE) SSG Hybrid |
Gyártás kezdete: | 2013 |
Gyártás vége: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kupé (Coupe) |
Ajtók száma: | 2 |
Ülések száma: | 2 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 350 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 2.8 mp |
Gyorsulás 0-200 km/h-ra: | 6.8 mp |
Gyorsulás 0-300 km/h-ra: | 16.5 mp |
Lassulás 100-0 km/h-ra: | 30.2 m |
Lassulás 200-0 km/h-ra: | 116 m |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 3799 cm3 |
Teljesítmény | 916 LE |
Nyomaték | 900 Nm |
Motor pozíciója: | Középmotor, hosszában |
Hengerek száma | 8 |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Feltöltés: | Ikerturbó |
Üzemanyagtípus: | Hibrid - benzin / elektromos |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 7 SSG |
Elektromosmotor-teljesítmény | 179 LE |
Elektromos motor nyomatéka | 260 Nm |
ICE teljesítmény: | 737 LE / 7300 rpm |
ICE nyomaték: | 720 Nm / 4000 rpm |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4588 mm |
Szélesség csukott tükrökkel: | 1946 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2144 mm |
Magasság: | 1188 mm |
Tengelytávolság: | 2670 mm |
Első nyomtáv: | 1658 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1604 mm |
Motorkód: | M838TQ |
Saját tömeg: | 1395 kg |
Futómű | |
---|---|
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 245/35 ZR19; 315/30 ZR20 |
Keréktárcsaméret: | 9J x 19; 11.5J x 20 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 8.3 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 194 g/km |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás