McLaren 12C Spider 3.8 V8 (625 Hp) SSG műszaki adatok
McLaren / 12C / 12C Spider / 3.8 V8 (625 Hp) SSG
Márka: | McLaren |
Típus: | 12C |
Generáció: | 12C Spider |
Motor: | 3.8 V8 (625 LE) SSG |
Gyártás kezdete: | 2011 |
Gyártás vége: | 2014 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Roadster |
Ajtók száma: | 2 |
Ülések száma: | 2 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 329 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 3.3 mp |
Gyorsulás 0-200 km/h-ra: | 9.2 mp |
Lassulás 100-0 km/h-ra: | 30.7 m |
Lassulás 200-0 km/h-ra: | 123.5 m |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 3799 cm3 |
Teljesítmény | 625 LE / 7500 rpm |
Nyomaték | 600 Nm / 3000-7000 rpm |
Motor pozíciója: | Középmotor, hosszában |
Hengerek száma | 8 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 93 mm |
Löket: | 69.9 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC, VVT |
Maximális fordulatszám: | 8500 rpm |
Feltöltés: | Ikerturbó |
Kompresszióviszony: | 8.7:1 |
Motorolaj-mennyiség: | 8 l |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Hátsókerék-hajtás |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 7 SSG |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4509 mm |
Szélesség: | 1908 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2093 mm |
Magasság: | 1203 mm |
Tengelytávolság: | 2670 mm |
Első nyomtáv: | 1656 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1583 mm |
Hasmagasság: | 120 mm |
Motorkód: | M838T |
Üzemanyagtartály: | 72 l |
Saját tömeg: | 1474 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Kettős keresztlengőkaros |
Hátsó felfüggesztés: | Double wishbone |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 12.3 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 235/35 R19; 305/30 R20 |
Keréktárcsaméret: | 8.5J x 19; 11J x 20 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 11.7 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 279 g/km |

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás