Autó-adatbázis

Lexus GS IV (facelift 2015) 300h (223 Hp) Hybrid Automatic műszaki adatok

Lexus / GS / GS IV (facelift 2015) / 300h (223 Hp) Hybrid Automatic

Márka: Lexus
Típus: GS
Generáció: GS IV (facelift 2015)
Motor: 300h (223 LE) Hybrid Automatic
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2494 cm3
Teljesítmény 223 LE
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 90 mm
Löket: 98 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: Dual VVT-i
Kompresszióviszony: 13:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: CVT
Elektromosmotor-teljesítmény 194 LE
Elektromos motor nyomatéka 300 Nm
ICE teljesítmény: 181 LE / 6000 rpm
ICE nyomaték: 221 Nm / 4200-5400 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4880 mm
Szélesség: 1840 mm
Magasság: 1455 mm
Tengelytávolság: 2855 mm
Légellenállási tényező: 0.27
Üzemanyagtartály: 66 l
Saját tömeg: 1770 kg
Együttes tömeg: 2235 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 500 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/50 R17
Keréktárcsaméret: 7.5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 4.6 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 104 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?