Koenigsegg One:1 5.0 V8 (1360 Hp) Automatic műszaki adatok
Koenigsegg / One:1 / One:1 / 5.0 V8 (1360 Hp) Automatic
Márka: | Koenigsegg |
Típus: | One:1 |
Generáció: | One:1 |
Motor: | 5.0 V8 (1360 LE) Automatic |
Gyártás kezdete: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kupé (Coupe) |
Ajtók száma: | 2 |
Ülések száma: | 2 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 440 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 2.8 mp |
Gyorsulás 0-200 km/h-ra: | 6.6 mp |
Gyorsulás 0-300 km/h-ra: | 11.9 mp |
Lassulás 100-0 km/h-ra: | 28 m |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 5065 cm3 |
Teljesítmény | 1360 LE / 7500 rpm |
Nyomaték | 1371 Nm / 6000 rpm |
Motor pozíciója: | Középmotor, hosszában |
Hengerek száma | 8 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 92 mm |
Löket: | 95.25 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Maximális fordulatszám: | 8250 rpm |
Feltöltés: | Ikerturbó |
Kompresszióviszony: | 9:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Többpontos befecskendezés |
Meghajtás: | Hátsókerék-hajtás |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 7 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4500 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2060 mm |
Magasság: | 1150 mm |
Tengelytávolság: | 2662 mm |
Első nyomtáv: | 1700 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1650 mm |
Hasmagasság: | 59-90 mm |
Légellenállási tényező: | 0.45 |
Első kinyúlás: | 944 mm |
Hátsó kinyúlás: | 900 mm |
Üzemanyagtartály: | 74 l |
Saját tömeg: | 1360 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Kettős keresztlengőkaros |
Hátsó felfüggesztés: | Double wishbone |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11 m |
Kerekek | |
---|---|
Keréktárcsaméret: | 9.5J x 19; 12.5J x 20 |
Üzemanyag-fogyasztás |
---|
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás