Autó-adatbázis

Koenigsegg CCX 4.7 V8 (806 Hp) műszaki adatok

Koenigsegg / CC / CCX / 4.7 V8 (806 Hp)

Márka: Koenigsegg
Típus: CC
Generáció: CCX
Motor: 4.7 V8 (806 LE)
Gyártás kezdete: 2006
Gyártás vége: 2010
Karosszéria
Felépítés: Targa
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Menetteljesítmény
Végsebesség: 395 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 3.2 mp
Gyorsulás 0-200 km/h-ra: 9.8 mp
Lassulás 100-0 km/h-ra: 32 m
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 4700 cm3
Teljesítmény 806 LE / 7000 rpm
Nyomaték 920 Nm / 5500 rpm
Motor pozíciója: Farmotor, hosszában
Hengerek száma 8
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Ikerturbó
Kompresszióviszony: 8.2:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4293 mm
Szélesség tükrökkel: 1996 mm
Magasság: 1120 mm
Hasmagasság: 100 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Csomagtartó minimum: 120 l
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1280 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Double wishbone
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/35 R19; 335/30 R20
Keréktárcsaméret: 9.5J x 19; 12.5J x 20
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városon kívül: 13 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 17 l/100 km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?