Kia Optima III (facelift 2013) 2.0i 16V Hybrid (177 Hp) Automatic műszaki adatok
Kia / Optima / Optima III (facelift 2013) / 2.0i 16V Hybrid (177 Hp) Automatic
Márka: | Kia |
Típus: | Optima |
Generáció: | Optima III (facelift 2013) |
Motor: | 2.0i 16V Hybrid (177 LE) Automatic |
Gyártás kezdete: | 2013 |
Gyártás vége: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Szedán (Sedan) |
Ajtók száma: | 4 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 190 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 9.4 mp |
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: | 1.5 km |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1999 cm3 |
Teljesítmény | 177 LE / 5500 rpm |
Nyomaték | 319 Nm / 1000-2000 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 81 mm |
Löket: | 97 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Kompresszióviszony: | 12.5:1 |
Üzemanyagtípus: | Hibrid - benzin / elektromos |
Üzemanyagrendszer: | Többpontos befecskendezés |
Meghajtás: | Elsőkerék-hajtás |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 6 |
Elektromosmotor-teljesítmény | 48 LE / 1630-3000 rpm |
Elektromos motor nyomatéka | 205 Nm / 0-1630 rpm |
ICE teljesítmény: | 150 LE / 6000 rpm |
ICE nyomaték: | 180 Nm / 5000 rpm |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4845 mm |
Szélesség: | 1830 mm |
Magasság: | 1455 mm |
Tengelytávolság: | 2795 mm |
Első nyomtáv: | 1595 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1595 mm |
Első kinyúlás: | 965 mm |
Hátsó kinyúlás: | 1085 mm |
Csomagtartó minimum: | 381 l |
Üzemanyagtartály: | 65 l |
Saját tömeg: | 1587-1648 kg |
Együttes tömeg: | 2050 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent, Spring McPherson, with stabilizer |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Legkisebb fordulókör sugara: | 10.9 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 215/55 R17 |
Keréktárcsaméret: | 6.5J x 17 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 5.9 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 5 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 5.1 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 119 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO V |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás