Hummer H2 SUT 6.0i V8 (329 Hp) 4x4 Automatic műszaki adatok
Hummer / H2 / H2 SUT / 6.0i V8 (329 Hp) 4x4 Automatic
Márka: | Hummer |
Típus: | H2 |
Generáció: | H2 SUT |
Motor: | 6.0i V8 (329 LE) 4x4 Automatic |
Gyártás kezdete: | 2004 |
Gyártás vége: | 2007 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Terepjáró (Off-road vehicle) Pick-up |
Ajtók száma: | 4 |
Ülések száma: | 4 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 158 km/h |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 5967 cm3 |
Teljesítmény | 329 LE / 5200 rpm |
Nyomaték | 494 Nm / 4000 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 8 |
Szelepek száma hengerenként: | 2 |
Furat: | 101.6 mm |
Löket: | 92 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Szelepvezérlés típusa: | OHV |
Kompresszióviszony: | 9.4:1 |
Motorolaj-mennyiség: | 5.7 l |
Hűtőfolyadék-mennyiség: | 15.9 l |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Többpontos befecskendezés |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 4 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 5170 mm |
Szélesség: | 2063 mm |
Magasság: | 2080 mm |
Tengelytávolság: | 3118 mm |
Első nyomtáv: | 1763 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1763 mm |
Hasmagasság: | 255 mm |
Légellenállási tényező: | 0.6 |
Megközelítési szög (első terepszög): | 40.4° |
Elhagyási szög (hátsó terepszög): | 36.5° |
Rámpaszög: | 25.8° |
Csomagtartó minimum: | 623 l |
Csomagtartó maximum: | 1492 l |
Üzemanyagtartály: | 121 l |
Saját tömeg: | 2909 kg |
Együttes tömeg: | 3901 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Torsion |
Hátsó felfüggesztés: | Independent, spring multi-link with stabilizer |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Legkisebb fordulókör sugara: | 13.2 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 315/70 R17 |
Keréktárcsaméret: | R17 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 30 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 15 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 22 l/100 km |

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás