Autó-adatbázis

Daihatsu Charade IV (G200) 1.5 i 16V SX (90 Hp) Automatic műszaki adatok

Daihatsu / Charade / Charade IV (G200) / 1.5 i 16V SX (90 Hp) Automatic

Márka: Daihatsu
Típus: Charade
Generáció: Charade IV (G200)
Motor: 1.5 i 16V SX (90 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 1994
Gyártás vége: 2000
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 170 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1499 cm3
Teljesítmény 90 LE / 6200 rpm
Nyomaték 119 Nm / 3600 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 76 mm
Löket: 82.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: OHC
Kompresszióviszony: 9.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4085 mm
Szélesség: 1620 mm
Magasság: 1390 mm
Tengelytávolság: 2395 mm
Első nyomtáv: 1385 mm
Hátsó nyomtáv: 1390 mm
Csomagtartó minimum: 345 l
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 885 kg
Együttes tömeg: 1410 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Double wishbone
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 9.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 155 R13
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 7 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?