Autó-adatbázis

Citroen Berlingo II Phase II 1.6 HDi (75 Hp) FAP műszaki adatok

Citroen / Berlingo / Berlingo II Phase II / 1.6 HDi (75 Hp) FAP

Márka: Citroen
Típus: Berlingo
Generáció: Berlingo II Phase II
Motor: 1.6 HDi (75 LE) FAP
Gyártás kezdete: 2012
Gyártás vége: 2015
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 152 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 19.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1560 cm3
Teljesítmény 75 LE / 4000 rpm
Nyomaték 185 Nm / 1500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 75 mm
Löket: 88.3 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4380 mm
Szélesség: 1810 mm
Szélesség tükrökkel: 2112 mm
Magasság: 1852 mm
Tengelytávolság: 2728 mm
Első nyomtáv: 1505 mm
Hátsó nyomtáv: 1554 mm
Légellenállási tényező: 0.35
Első kinyúlás: 925 mm
Hátsó kinyúlás: 727 mm
Csomagtartó minimum: 675 l
Csomagtartó maximum: 3000 l
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1451 kg
Együttes tömeg: 2040 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 715 kg
Megengedett vonófejterhelés: 70 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/65 R15
Keréktárcsaméret: R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.8 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 135 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?