BMW 2er Active Tourer (F45) 225xe (224 Hp) eDrive Steptronic műszaki adatok
BMW / 2-es / 2er Active Tourer (F45) / 225xe (224 Hp) eDrive Steptronic
Márka: | BMW |
Típus: | 2-es |
Generáció: | 2er Active Tourer (F45) |
Motor: | 225xe (224 LE) eDrive Steptronic |
Gyártás kezdete: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | MPV |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 202 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 6.7 mp |
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: | 41 km |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1499 cm3 |
Teljesítmény | 224 LE |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 3 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 82 mm |
Löket: | 94.6 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Feltöltés: | Twin-power turbo |
Kompresszióviszony: | 11:1 |
Motorolaj-mennyiség: | 4.25 l |
Üzemanyagtípus: | Hibrid - benzin / elektromos |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 6 Steptronic |
Elektromosmotor-teljesítmény | 88 LE / 4000 rpm |
Elektromos motor nyomatéka | 165 Nm / 0-3000 rpm |
ICE teljesítmény: | 136 LE / 4400 rpm |
ICE nyomaték: | 220 Nm / 1250-4300 rpm |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4342 mm |
Szélesség: | 1800 mm |
Magasság: | 1556 mm |
Tengelytávolság: | 2670 mm |
Első nyomtáv: | 1557 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1558 mm |
Hasmagasság: | 167 mm |
Légellenállási tényező: | 0.29 |
Csomagtartó minimum: | 400 l |
Csomagtartó maximum: | 1350 l |
Üzemanyagtartály: | 36 l |
Saját tömeg: | 1660 kg |
Együttes tömeg: | 2180 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 75 kg |
Akkumulátor mérete: | 7.6 kWh |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent, spring |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.3 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 205/55 R17 91W |
Keréktárcsaméret: | 7.5J x 17 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 2.1-2 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 49-46 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI |
Átlagos energiafogyasztás: | 11.9-11.8 kWh/100 km |

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás