Audi S3 (8P, facelift 2008) 2.0 TDI Clubsport (227 Hp) quattro műszaki adatok
Audi / S3 / S3 (8P, facelift 2008) / 2.0 TDI Clubsport (227 Hp) quattro
Márka: | Audi |
Típus: | S3 |
Generáció: | S3 (8P, facelift 2008) |
Motor: | 2.0 TDI Clubsport (227 LE) quattro |
Gyártás kezdete: | 2008 |
Gyártás vége: | 2008 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Ferde hátú (Hatchback) |
Ajtók száma: | 3 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 240 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 6.6 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1968 cm3 |
Teljesítmény | 227 LE / 6000 rpm |
Nyomaték | 450 Nm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 81 mm |
Löket: | 95.5 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Feltöltés: | Turbófeltöltő / intercooler |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Common rail dízel |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: | 6 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4230 mm |
Szélesség: | 1825 mm |
Magasság: | 1385 mm |
Tengelytávolság: | 2578 mm |
Első nyomtáv: | 1568 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1553 mm |
Első kinyúlás: | 892 mm |
Hátsó kinyúlás: | 760 mm |
Üzemanyagtartály: | 60 l |
Saját tömeg: | 1475 kg |
Együttes tömeg: | 2035 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent, Spring McPherson, with stabilizer |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Hydraulic Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 10.7 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 265/30 R20 |
Keréktárcsaméret: | R20 |
Üzemanyag-fogyasztás |
---|

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás