Autó-adatbázis

Audi R8 II Spyder 5.2 FSI V10 (540 Hp) quattro S tronic műszaki adatok

Audi / R8 / R8 II Spyder / 5.2 FSI V10 (540 Hp) quattro S tronic

Márka: Audi
Típus: R8
Generáció: R8 II Spyder
Motor: 5.2 FSI V10 (540 LE) quattro S tronic
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Kabrió (Cabriolet)
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Menetteljesítmény
Végsebesség: 318 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 3.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 5204 cm3
Teljesítmény 540 LE / 7800 rpm
Nyomaték 540 Nm / 6500 rpm
Motor pozíciója: Farmotor, hosszában
Hengerek száma 10
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 12.5:1
Motorolaj-mennyiség: 8.3 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 24.7 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 S-tronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4426 mm
Szélesség: 1940 mm
Szélesség tükrökkel: 2037 mm
Magasság: 1244 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Első nyomtáv: 1638 mm
Hátsó nyomtáv: 1599 mm
Légellenállási tényező: 0.36
Első kinyúlás: 994 mm
Hátsó kinyúlás: 782 mm
Csomagtartó minimum: 112 l
Csomagtartó maximum: 226 l
Üzemanyagtartály: 83 l
Saját tömeg: 1720 kg
Együttes tömeg: 2020 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Double wishbone
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.2 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/35 R19; 295/35 R19
Keréktárcsaméret: 8.5J x 19; 11J x 19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 17 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 8.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 11.7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 277 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?