Autó-adatbázis

Audi A4 allroad (B8 8K) 3.0 TDI V6 (240 Hp) quattro S tronic DPF műszaki adatok

Audi / A4 / A4 allroad (B8 8K) / 3.0 TDI V6 (240 Hp) quattro S tronic DPF

Márka: Audi
Típus: A4
Generáció: A4 allroad (B8 8K)
Motor: 3.0 TDI V6 (240 LE) quattro S tronic DPF
Gyártás kezdete: 2009
Gyártás vége: 2011
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 236 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2967 cm3
Teljesítmény 240 LE / 4000-4400 rpm
Nyomaték 500 Nm / 1500-3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 91.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 16.8:1
Motorolaj-mennyiség: 7.4 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 9 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezéses dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 S tronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4721 mm
Szélesség: 1841 mm
Magasság: 1495 mm
Tengelytávolság: 2805 mm
Első nyomtáv: 1583 mm
Hátsó nyomtáv: 1574 mm
Légellenállási tényező: 0.34
Csomagtartó minimum: 490 l
Csomagtartó maximum: 1430 l
Üzemanyagtartály: 64 l
Saját tömeg: 1765 kg
Együttes tömeg: 2335 kg
Megengedett tetőterhelés: 90 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1900 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 80 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.5 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17
Keréktárcsaméret: 8J x R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 189 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?