Autó-adatbázis

Volvo XC90 II 2.0 T8 (407 Hp) AWD Automatic Hybrid műszaki adatok

Volvo / XC90 / XC90 II / 2.0 T8 (407 Hp) AWD Automatic Hybrid

Márka: Volvo
Típus: XC90
Generáció: XC90 II
Motor: 2.0 T8 (407 LE) AWD Automatic Hybrid
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5 / 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 5.6 mp
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: 43 km
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1969 cm3
Teljesítmény 407 LE
Nyomaték 640 Nm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82 mm
Löket: 93.2 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / kompresszor
Kompresszióviszony: 10.3:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8
Elektromosmotor-teljesítmény 87 LE / 7000 rpm
Elektromos motor nyomatéka 240 Nm / 0-3000 rpm
ICE teljesítmény: 320 LE / 5700 rpm
ICE nyomaték: 400 Nm / 2200-5400 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4950 mm
Szélesség: 1923 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 2008 mm
Szélesség tükrökkel: 2140 mm
Magasság: 1776 mm
Tengelytávolság: 2984 mm
Első nyomtáv: 1668-1676 mm
Hátsó nyomtáv: 1671-1679 mm
Hasmagasság: 227-267 mm
Légellenállási tényező: 0.29
Megközelítési szög (első terepszög): 23.8°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 23.3°
Csomagtartó minimum: 262 l
Csomagtartó maximum: 1816 l
Motorkód: B4204T35
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 2319 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2400 kg
Akkumulátor mérete: 9.2 kWh
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.2-12.5 m
Kerekek
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 2.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 49 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?