Volvo XC60 II 2.0 D5 (235 Hp) AWD Automatic műszaki adatok
Volvo / XC60 / XC60 II / 2.0 D5 (235 Hp) AWD Automatic
Márka: | Volvo |
Típus: | XC60 |
Generáció: | XC60 II |
Motor: | 2.0 D5 (235 LE) AWD Automatic |
Gyártás kezdete: | 2017 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | SUV |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 220 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 7.2 mp |
Lassulás 100-0 km/h-ra: | 36 m |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1969 cm3 |
Teljesítmény | 235 LE / 4000 rpm |
Nyomaték | 480 Nm / 1750-2250 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 82 mm |
Löket: | 93.2 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Feltöltés: | Ikerturbó |
Kompresszióviszony: | 15.8:1 |
Üzemanyagtípus: | Gázolaj |
Üzemanyagrendszer: | Common rail dízel |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 8 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4688 mm |
Szélesség: | 1902 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2117 mm |
Magasság: | 1658 mm |
Tengelytávolság: | 2865 mm |
Első nyomtáv: | 1668 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1673 mm |
Hasmagasság: | 216 mm |
Légellenállási tényező: | 0.32 |
Megközelítési szög (első terepszög): | 23.1° |
Elhagyási szög (hátsó terepszög): | 25.5° |
Rámpaszög: | 20.8° |
Első kinyúlás: | 872 mm |
Hátsó kinyúlás: | 951 mm |
Csomagtartó minimum: | 505 l |
Motorkód: | D4204T23 |
Üzemanyagtartály: | 71 l |
Saját tömeg: | 2081-2349 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 100 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: | 2400 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Kettős keresztlengőkaros |
Hátsó felfüggesztés: | Independent, spring multi-link with stabilizer |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.4 m |
Kerekek |
---|
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 5.5 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 144 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI |

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás