Autó-adatbázis

Volvo XC60 I (2013 facelift) 2.4 D4 (163 Hp) AWD Automatic műszaki adatok

Volvo / XC60 / XC60 I (2013 facelift) / 2.4 D4 (163 Hp) AWD Automatic

Márka: Volvo
Típus: XC60
Generáció: XC60 I (2013 facelift)
Motor: 2.4 D4 (163 LE) AWD Automatic
Gyártás kezdete: 2013
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.9 mp
Lassulás 100-0 km/h-ra: 39 m
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2400 cm3
Teljesítmény 163 LE / 4000 rpm
Nyomaték 420 Nm / 1500-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 5
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 93.2 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Maximális fordulatszám: 5200 rpm
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 16.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4644 mm
Szélesség: 1891 mm
Szélesség tükrökkel: 2120 mm
Magasság: 1713 mm
Tengelytávolság: 2774 mm
Első nyomtáv: 1632 mm
Hátsó nyomtáv: 1586 mm
Hasmagasság: 230 mm
Légellenállási tényező: 0.35
Megközelítési szög (első terepszög): 20°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 26.9°
Rámpaszög: 22.1°
Gázlómélység: 350 mm
Csomagtartó minimum: 495 l
Motorkód: D5244T17
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1911 kg
Együttes tömeg: 2505 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 12.1-12.6 m
Kerekek
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 169 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?