Autó-adatbázis

Volvo V70 III 2.4 D5 (205 Hp) Automatic műszaki adatok

Volvo / V70 / V70 III / 2.4 D5 (205 Hp) Automatic

Márka: Volvo
Típus: V70
Generáció: V70 III
Motor: 2.4 D5 (205 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 2011
Gyártás vége: 2012
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 220 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.7 mp
Lassulás 100-0 km/h-ra: 38 m
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2400 cm3
Teljesítmény 205 LE / 4000 rpm
Nyomaték 420 Nm / 1740-3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 5
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 93.15 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Maximális fordulatszám: 5200 rpm
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4823 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 1907 mm
Szélesség tükrökkel: 2106 mm
Magasság: 1547 mm
Tengelytávolság: 2816 mm
Első nyomtáv: 1588 mm
Hátsó nyomtáv: 1586 mm
Hasmagasság: 151 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Csomagtartó minimum: 575 l
Motorkód: D5244T10
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1806 kg
Együttes tömeg: 2410 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.7 m
Kerekek
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 6.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 169 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?