Volvo S60 II (facelift 2013) 1.5 T3 (152 Hp) Automatic műszaki adatok
Volvo / S60 / S60 II (facelift 2013) / 1.5 T3 (152 Hp) Automatic
Márka: | Volvo |
Típus: | S60 |
Generáció: | S60 II (facelift 2013) |
Motor: | 1.5 T3 (152 LE) Automatic |
Gyártás kezdete: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Szedán (Sedan) |
Ajtók száma: | 4 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 210 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 8.6 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1498 cm3 |
Teljesítmény | 152 LE / 5000 rpm |
Nyomaték | 250 Nm / 1700-4000 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 82 mm |
Löket: | 70.9 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Maximális fordulatszám: | 5000 rpm |
Feltöltés: | Turbófeltöltő |
Kompresszióviszony: | 10.5:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Elsőkerék-hajtás |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 6 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4635 mm |
Szélesség: | 1865 mm |
Szélesség csukott tükrökkel: | 1899 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2097 mm |
Magasság: | 1484 mm |
Tengelytávolság: | 2776 mm |
Első nyomtáv: | 1588 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1585 mm |
Hasmagasság: | 136 mm |
Légellenállási tényező: | 0.28 |
Csomagtartó minimum: | 380 l |
Csomagtartó maximum: | 1749 l |
Motorkód: | B4154T4 |
Üzemanyagtartály: | 67.5 l |
Saját tömeg: | 1550 kg |
Együttes tömeg: | 2110 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 75 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: | 1500 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent, Spring McPherson, with stabilizer |
Hátsó felfüggesztés: | Independent, spring |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.3 m |
Kerekek |
---|
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 5.8 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 134 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI |

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás