Autó-adatbázis

Volkswagen Polo V (facelift 2014) 1.0 TSI (95 Hp) BlueMotion DSG műszaki adatok

Volkswagen / Polo / Polo V (facelift 2014) / 1.0 TSI (95 Hp) BlueMotion DSG

Márka: Volkswagen
Típus: Polo
Generáció: Polo V (facelift 2014)
Motor: 1.0 TSI (95 LE) BlueMotion DSG
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 3 / 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 191 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 999 cm3
Teljesítmény 95 LE / 5000-5500 rpm
Nyomaték 160 Nm / 1500-3500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 3
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 DSG
Méret és tömeg
Hosszúság: 3972 mm
Szélesség: 1682 mm
Szélesség tükrökkel: 1901 mm
Magasság: 1453 mm
Tengelytávolság: 2470 mm
Első nyomtáv: 1463 mm
Hátsó nyomtáv: 1456 mm
Hasmagasság: 143 mm
Csomagtartó minimum: 280 l
Csomagtartó maximum: 952 l
Üzemanyagtartály: 45 l
Saját tömeg: 1064 kg
Együttes tömeg: 1590 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 500 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 500 kg
Megengedett vonófejterhelés: 50 kg
Futómű
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 185/60 R15
Keréktárcsaméret: 6J x 15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 98 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?