Autó-adatbázis

Volkswagen Cross Polo (facelift 2014) 1.0 TSI (110 Hp) BMT DSG műszaki adatok

Volkswagen / Polo / Cross Polo (facelift 2014) / 1.0 TSI (110 Hp) BMT DSG

Márka: Volkswagen
Típus: Polo
Generáció: Cross Polo (facelift 2014)
Motor: 1.0 TSI (110 LE) BMT DSG
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 191 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 999 cm3
Teljesítmény 110 LE / 5000-5500 rpm
Nyomaték 200 Nm / 2000-3500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 3
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 DSG
Méret és tömeg
Hosszúság: 3987 mm
Szélesség: 1698 mm
Szélesség tükrökkel: 1901 mm
Magasság: 1488 mm
Tengelytávolság: 2469 mm
Első nyomtáv: 1454 mm
Hátsó nyomtáv: 1453 mm
Hasmagasság: 175 mm
Csomagtartó minimum: 280 l
Csomagtartó maximum: 952 l
Üzemanyagtartály: 45 l
Saját tömeg: 1125 kg
Együttes tömeg: 1610 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1100 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 600 kg
Megengedett vonófejterhelés: 50 kg
Futómű
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/40 R17
Keréktárcsaméret: 7.5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 108 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?