Autó-adatbázis

Volkswagen Caddy IV Maxi panel van 1.4 TSI (125 Hp) DSG műszaki adatok

Volkswagen / Caddy / Caddy IV Maxi panel van / 1.4 TSI (125 Hp) DSG

Márka: Volkswagen
Típus: Caddy
Generáció: Caddy IV Maxi panel van
Motor: 1.4 TSI (125 LE) DSG
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 2
Menetteljesítmény
Végsebesség: 183 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1395 cm3
Teljesítmény 125 LE / 5000-6000 rpm
Nyomaték 220 Nm / 1500-3500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 74.5 mm
Löket: 80 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 10:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 DSG
Méret és tömeg
Hosszúság: 4878 mm
Szélesség: 1793 mm
Szélesség tükrökkel: 2065 mm
Magasság: 1836 mm
Tengelytávolság: 3006 mm
Hasmagasság: 163 mm
Első kinyúlás: 879 mm
Hátsó kinyúlás: 993 mm
Csomagtartó maximum: 4200 l
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1456-1476 kg
Együttes tömeg: 2255 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 710 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: The spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.2 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 6J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 136 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?