Autó-adatbázis

Volkswagen Bora (1J2) 2.3 VR5 20V (170 Hp) Tiptronic műszaki adatok

Volkswagen / Bora / Bora (1J2) / 2.3 VR5 20V (170 Hp) Tiptronic

Márka: Volkswagen
Típus: Bora
Generáció: Bora (1J2)
Motor: 2.3 VR5 20V (170 LE) Tiptronic
Gyártás kezdete: 2000
Gyártás vége: 2002
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 220 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2324 cm3
Teljesítmény 170 LE / 6200 rpm
Nyomaték 220 Nm / 3200 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 5
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 90.2 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: SOHC
Kompresszióviszony: 10.8:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5 Tiptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4376 mm
Szélesség: 1735 mm
Szélesség tükrökkel: 2018 mm
Magasság: 1446 mm
Tengelytávolság: 2519 mm
Első nyomtáv: 1513 mm
Hátsó nyomtáv: 1494 mm
Csomagtartó minimum: 455 l
Csomagtartó maximum: 785 l
Motorkód: AQN
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1477 kg
Együttes tömeg: 1880 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 6.5J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 13.9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 235 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?