Autó-adatbázis

Toyota Yaris III (facelift 2014) 1.5 (100 Hp) Hybrid Automatic műszaki adatok

Toyota / Yaris / Yaris III (facelift 2014) / 1.5 (100 Hp) Hybrid Automatic

Márka: Toyota
Típus: Yaris
Generáció: Yaris III (facelift 2014)
Motor: 1.5 (100 LE) Hybrid Automatic
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 165 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1497 cm3
Teljesítmény 100 LE
Nyomaték 111 Nm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 13.4:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: CVT
Elektromosmotor-teljesítmény 61 LE
Elektromos motor nyomatéka 169 Nm
ICE teljesítmény: 75 LE / 4800 rpm
ICE nyomaték: 111 Nm / 3600-4400 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 3950 mm
Szélesség: 1695 mm
Magasság: 1510 mm
Tengelytávolság: 2510 mm
Első nyomtáv: 1460-1485 mm
Hátsó nyomtáv: 1445-1470 mm
Légellenállási tényező: 0.286
Csomagtartó minimum: 286 l
Üzemanyagtartály: 36 l
Saját tömeg: 1085-1150 kg
Együttes tömeg: 1565 kg
Megengedett tetőterhelés: 50 kg
Megengedett vonófejterhelés: 50 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 9.6 m
Kerekek
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 3.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 3.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 75 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI w
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?