Toyota RAV 4 IV (facelift 2015) 2.5 (197 Hp) Hybrid E-CVT műszaki adatok
Toyota / RAV 4 / RAV 4 IV (facelift 2015) / 2.5 (197 Hp) Hybrid E-CVT
Márka: | Toyota |
Típus: | RAV 4 |
Generáció: | RAV 4 IV (facelift 2015) |
Motor: | 2.5 (197 LE) Hybrid E-CVT |
Gyártás kezdete: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | SUV |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 180 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 8.3 mp |
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: | 1 km |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2494 cm3 |
Teljesítmény | 197 LE |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 90 mm |
Löket: | 98 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC. Dual VVT-i |
Kompresszióviszony: | 12.5:1 |
Üzemanyagtípus: | Hibrid - benzin / elektromos |
Üzemanyagrendszer: | Többpontos befecskendezés |
Meghajtás: | Elsőkerék-hajtás |
Elektromosmotor-teljesítmény | 143+68 LE |
Elektromos motor nyomatéka | 270+139 Nm |
ICE teljesítmény: | 155 LE / 5700 rpm |
ICE nyomaték: | 210 Nm / 4200-4400 rpm |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4605 mm |
Szélesség: | 1845 mm |
Magasság: | 1675 mm |
Tengelytávolság: | 2660 mm |
Első nyomtáv: | 1560-1570 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1560-1570 mm |
Hasmagasság: | 177 mm |
Megközelítési szög (első terepszög): | 19° |
Elhagyási szög (hátsó terepszög): | 22° |
Csomagtartó minimum: | 501 l |
Csomagtartó maximum: | 1633 l |
Üzemanyagtartály: | 56 l |
Saját tömeg: | 1700-1860 kg |
Együttes tömeg: | 2270 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 85 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: | 1650 kg |
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: | 750 kg |
Akkumulátor mérete: | 1.6 kWh |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent type McPherson |
Hátsó felfüggesztés: | Independent on trapezoidal lever |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 10.6-11.2 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 225/65 R17 H |
Keréktárcsaméret: | 6.5J R17; 7J R17 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 5.1 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 4.9 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 5 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 117 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI W |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás