Autó-adatbázis

Toyota RAV 4 III 2.2 D-4D (150 Hp) műszaki adatok

Toyota / RAV 4 / RAV 4 III / 2.2 D-4D (150 Hp)

Márka: Toyota
Típus: RAV 4
Generáció: RAV 4 III
Motor: 2.2 D-4D (150 LE)
Gyártás kezdete: 2006
Gyártás vége: 2009
Karosszéria
Felépítés: Terepjáró (Off-road vehicle)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2231 cm3
Teljesítmény 150 LE / 3600 rpm
Nyomaték 340 Nm / 2000-2800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 86 mm
Löket: 96 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.7:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezéses dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4445 mm
Szélesség: 1815 mm
Magasság: 1685 mm
Tengelytávolság: 2560 mm
Első nyomtáv: 1560 mm
Hátsó nyomtáv: 1560 mm
Csomagtartó maximum: 410 l
Motorkód: 2AD-FTV
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1590 kg
Együttes tömeg: 2190 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Wishbone
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 10.2 m
Kerekek
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.2 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6 l/100 km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?