Autó-adatbázis

Suzuki Kizashi 2.4 (178 Hp) 4x4 CVT műszaki adatok

Suzuki / Kizashi / Kizashi / 2.4 (178 Hp) 4x4 CVT

Márka: Suzuki
Típus: Kizashi
Generáció: Kizashi
Motor: 2.4 (178 LE) 4x4 CVT
Gyártás kezdete: 2009
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 205 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2393 cm3
Teljesítmény 178 LE / 6500 rpm
Nyomaték 230 Nm / 4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 92 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC - VVT-i
Kompresszióviszony: 10:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Méret és tömeg
Hosszúság: 4650 mm
Szélesség: 1820 mm
Magasság: 1470 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Első nyomtáv: 1565 mm
Hátsó nyomtáv: 1575 mm
Hasmagasság: 135 mm
Csomagtartó maximum: 461 l
Üzemanyagtartály: 63 l
Saját tömeg: 1605 kg
Együttes tömeg: 2030 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/45 R18 94W
Keréktárcsaméret: 8J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 191 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?