Autó-adatbázis

Suzuki Ignis III 1.2 DualJet (90 Hp) AGS műszaki adatok

Suzuki / Ignis / Ignis III / 1.2 DualJet (90 Hp) AGS

Márka: Suzuki
Típus: Ignis
Generáció: Ignis III
Motor: 1.2 DualJet (90 LE) AGS
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 4 / 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 170 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1242 cm3
Teljesítmény 90 LE / 6000 rpm
Nyomaték 120 Nm / 4400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 73 mm
Löket: 74.2 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Kompresszióviszony: 12.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 3700 mm
Szélesség: 1690 mm
Magasság: 1595 mm
Tengelytávolság: 2435 mm
Első nyomtáv: 1460 mm
Hátsó nyomtáv: 1470 mm
Hasmagasság: 180 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 20°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 38.8°
Rámpaszög: 18°
Csomagtartó minimum: 260 / 267 l
Csomagtartó maximum: 1100 / 1097 l
Motorkód: K12C
Üzemanyagtartály: 32 l
Saját tömeg: 830-865 kg
Együttes tömeg: 1330 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 400 kg
Megengedett vonófejterhelés: 50 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 9.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 175/65 R15; 175/60 R16
Keréktárcsaméret: R15; R16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 104 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?