Autó-adatbázis

Subaru Impreza IV Hatchback (facelift 2016) 2.0i (150 Hp) AWD műszaki adatok

Subaru / Impreza / Impreza IV Hatchback (facelift 2016) / 2.0i (150 Hp) AWD

Márka: Subaru
Típus: Impreza
Generáció: Impreza IV Hatchback (facelift 2016)
Motor: 2.0i (150 LE) AWD
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 193 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1995 cm3
Teljesítmény 150 LE / 6200 rpm
Nyomaték 196 Nm / 4200 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Boxer
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4420 mm
Szélesség: 1740 mm
Magasság: 1465 mm
Tengelytávolság: 2645 mm
Első nyomtáv: 1510 mm
Hátsó nyomtáv: 1515 mm
Hasmagasság: 145 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 13.6°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 22°
Csomagtartó minimum: 380 l
Csomagtartó maximum: 1270 l
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1325 kg
Együttes tömeg: 1890 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1400 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 650 kg
Futómű
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 6.5J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 159 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?