Autó-adatbázis

Seat Leon III (facelift 2016) Cupra 2.0 TSI (300 Hp) Start-Stop műszaki adatok

Seat / Leon / Leon III (facelift 2016) / Cupra 2.0 TSI (300 Hp) Start-Stop

Márka: Seat
Típus: Leon
Generáció: Leon III (facelift 2016)
Motor: Cupra 2.0 TSI (300 LE) Start-Stop
Gyártás kezdete: 2017
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 5.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1984 cm3
Teljesítmény 300 LE / 5500-6200 rpm
Nyomaték 380 Nm / 1800-5500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9.3:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4271 mm
Szélesség: 1816 mm
Szélesség tükrökkel: 1975 mm
Magasság: 1435 mm
Tengelytávolság: 2631 mm
Első nyomtáv: 1534 mm
Hátsó nyomtáv: 1511 mm
Első kinyúlás: 855 mm
Hátsó kinyúlás: 785 mm
Csomagtartó minimum: 380 l
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 1247-1346 kg
Együttes tömeg: 1910 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.5 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/35 R19
Keréktárcsaméret: 8J x 19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 158 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?