Autó-adatbázis

Saab 9-3 Sedan II (E) 2.0 i 16V t (150 Hp) Automatic műszaki adatok

Saab / 9-3 / 9-3 Sedan II (E) / 2.0 i 16V t (150 Hp) Automatic

Márka: Saab
Típus: 9-3
Generáció: 9-3 Sedan II (E)
Motor: 2.0 i 16V t (150 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 2005
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 225 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1998 cm3
Teljesítmény 150 LE / 5500 rpm
Nyomaték 240 Nm / 2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 86 mm
Löket: 86 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4635 mm
Szélesség: 1762 mm
Magasság: 1466 mm
Tengelytávolság: 2675 mm
Első nyomtáv: 1524 mm
Hátsó nyomtáv: 1506 mm
Csomagtartó minimum: 425 l
Üzemanyagtartály: 62 l
Saját tömeg: 1440 kg
Együttes tömeg: 1970 kg
Futómű
Első felfüggesztés: The depreciated rack
Hátsó felfüggesztés: Helical spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/60 R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 14.9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.9 l/100 km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?