Autó-adatbázis

Renault Trafic II (Phase II) 2.0 dCi (115 Hp) L1H1 Automatic műszaki adatok

Renault / Trafic / Trafic II (Phase II) / 2.0 dCi (115 Hp) L1H1 Automatic

Márka: Renault
Típus: Trafic
Generáció: Trafic II (Phase II)
Motor: 2.0 dCi (115 LE) L1H1 Automatic
Gyártás kezdete: 2011
Gyártás vége: 2014
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 9
Menetteljesítmény
Végsebesség: 160 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 15.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1995 cm3
Teljesítmény 115 LE / 3500 rpm
Nyomaték 300 Nm / 1500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 11.8:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4782 mm
Szélesség: 1904 mm
Magasság: 1940 mm
Tengelytávolság: 3098 mm
Első nyomtáv: 1615 mm
Hátsó nyomtáv: 1630 mm
Csomagtartó minimum: 1240 l
Üzemanyagtartály: 90 l
Saját tömeg: 1785 kg
Együttes tömeg: 2790 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/65 R16
Keréktárcsaméret: R16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 9.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 180 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?