Autó-adatbázis

Renault Megane IV GT 1.6 Energy TCe (205 Hp) EDC műszaki adatok

Renault / Megane / Megane IV / GT 1.6 Energy TCe (205 Hp) EDC

Márka: Renault
Típus: Megane
Generáció: Megane IV
Motor: GT 1.6 Energy TCe (205 LE) EDC
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1618 cm3
Teljesítmény 205 LE / 6000 rpm
Nyomaték 280 Nm / 2400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 79.7 mm
Löket: 81.1 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 EDC
Méret és tömeg
Hosszúság: 4359 mm
Szélesség: 1814 mm
Szélesség tükrökkel: 2058 mm
Magasság: 1447 mm
Tengelytávolság: 2669 mm
Első nyomtáv: 1591 mm
Hátsó nyomtáv: 1586 mm
Hasmagasság: 145 mm
Első kinyúlás: 919 mm
Hátsó kinyúlás: 771 mm
Csomagtartó minimum: 384 l
Csomagtartó maximum: 1247 l
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 1392 kg
Együttes tömeg: 1924 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1300 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 730 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/65 R15; 205/55 R16; 205/50 R17; 225/45 R17; 225/40 R18
Keréktárcsaméret: R15; R16; R17; R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 134 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?