Autó-adatbázis

Renault Megane II Coupe (Phase II, 2006) RS 2.0 16V (224 Hp) műszaki adatok

Renault / Megane / Megane II Coupe (Phase II, 2006) / RS 2.0 16V (224 Hp)

Márka: Renault
Típus: Megane
Generáció: Megane II Coupe (Phase II, 2006)
Motor: RS 2.0 16V (224 LE)
Gyártás kezdete: 2006
Gyártás vége: 2008
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
Ajtók száma: 3
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 236 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1998 cm3
Teljesítmény 224 LE / 5500 rpm
Nyomaték 300 Nm / 3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.7 mm
Löket: 93 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4228 mm
Szélesség: 1777 mm
Szélesség tükrökkel: 2026 mm
Magasság: 1436 mm
Tengelytávolság: 2617 mm
Első nyomtáv: 1517 mm
Hátsó nyomtáv: 1521 mm
Első kinyúlás: 857 mm
Hátsó kinyúlás: 754 mm
Csomagtartó minimum: 330 l
Csomagtartó maximum: 1190 l
Motorkód: F4R Turbo
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1355 kg
Együttes tömeg: 1820 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 650 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Torsion
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/40 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 199 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?